//Belog Pepeng

""


♥ Drama Queen!

Welcome !
Nice to call me Waniy
Sweety Two One
Anak Manja Mak dan Papa
Taken by Muhammad Imran
Graduation To Be


ღ You've dropped in my WORLD. Be nice here and i will triple nice to you darling. Thank you ღ


Entries About Linkies Lover


♥ Our Love Quote!



MEMO : Im just an Ordinary Gurl that full with mistakes . Im only get jelous becoz I LOVE YOU and I DONT WANT anyone else to HAVE you .



♥ Walking and Talking!


Leave ur bigfoot prints here!

No hard word sygs!


♥ Heart You!


♥ Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others: Waniy Pepeng 
Older Post | Newer Post

NUR HAZWANI :))

assalammualaikum :))
ehemm ehemm , tetiba baek pulak ak malam nih kan kan ?? hahah .
oke oke , sebenanya malam nih ak na cecite kan siket pasal diri ak . yela mungkin nmpk macam syok sendiri tapi bia lah , janji ak puas . weeee ~
oke na mule da nih , da sedia tak ?? hehe , oke tarikk nafas dalam dalam pastuuh hembus , huhhhhhh ! hembus taw jangan PROTT pulak . hehe . merepek .
oke DONE !  jom start :DD

 



oke , kite start drpd basic jelah . heee . FULL NAME aku nurhazwani binti kmaruddin .
STAY  kat melaka , di dalam daerah jasin bandar merlimau . ntahh betol ke tidak , ngehh ngehh .
oke . umo aku LAPAN BELAS tahun . lahir 18 disember 1993 .
anak ke empat daripada empat adik bradik .
totaly TAKEN . not available lagi taw . aww aww .
rasa rasa da cukop lah tuh kowt . oke skarang na cite pulak ap yang aku paling SUKE and paling aku TAK SUKE . berkkk .




APA YANG AKU SUKE :DD

1 . aku paling suke berjalan . weee ~ tak kesa lah berjalan mana mana pon , yang penting jalan .

2 . aku suka makan . makan ayam , ayam dan ayam . haha , tp cube tgk badan aku . maintain kann ?? aww aww . i loike :))

3 . aku suke kucing , kucing comel lah . kan kan ??  ak ad kucing . name dye oyen , huisshhh . klau ak cakap nan dye . dye macam paham paham jer siap bagi respon meaww meaw dye  . muahh muahh , sayang oyen ngat ngat taw .

4 . ak suke senyum , tp kalau sekali ak senyum nan owg . tp owg tuh wat tataw then wat muke blagak mngalahkan artis dye uw ,
mmg TAK LAH ak na senyum nan ko lagi . soryy to say lahh sis . gth lahh  :)

5 . aku suke cakap , hehe . ramai yang cakap ak nih kuat membebel . haishh , mne datang . da mmg mulot ak nih dijadikan untuk kuat bercakap , so bercakap jelah kan sampai rasa penad . haha , ak pling tak bole klau jumpe BESTIES ak . macam yang klua nnty klau da bercakap nan dowg :))

6 . aku suke wane BIRU . wawww !! * mate ak da tuka jd love blink blink * hehe , biru comel kan ?? nmpk lembut , sweet n paling penting tak nampak GEDIKS . haha , soryy .

7 . ak suke owg yang suke ak , hormat ak n tak cakap kasa dgn ak . weee ~
lovve u muchoo muchoo ! muakk muakk . haha .

8 . ak suke BABY . tak kesa lah baby boy or gurl , tapi lebih kepada gurl kowt . waaaa , geramm tgk baby . nakk baby !! haha , chopp !! lame lagi wani :DD



APA YANG AKU TAK SUKE =.=''

1 . aku tak suke owg arah arahkan ak or cube untuk atur edop ak

2 . tak suke sangat makan ikan , haha . knp ?? sbb dulu pena tercekik tulang ikan . susa na elangkan ouhh , sampai kena mkan nasi kepal kepal taley kunyah teros telan . haha , tp kalau ikan cencaru tuh feberet ak . hehe , kurang tulang .

3 . aku tak suke katak , katak yang kaler ejaw tuh . taw tak ?? kalau taw bagos , ngehh ngehh .

4 . ak tak suke owg tego keburukkan ak , oke mmg tak sala ap yg owg tego tuh , tp kena tgk jgk lah kan cmne cara ko tego uw , drpd ak ley trime teguran uw teros da tak bole trime . haaa , amacam .

5 . ak tak suke owg yang cakap besa then bajet bajet bagos nih . eyekkk lahh ko .

6 . aku tak suke owg amek hak ak , haha . oke depan ko ak senyum . tp belakang ko , mmg ak HATE ko habis habisan lah , tp kenapa blakang blakang ?? sebab ak tanak tunjuk kan kebencian ak hanya sebab seseorang myb seseorang lelaki . haha  .


P/S : oke lah , ak malas da na taip panjang panjang , lom tentu lagi ad owg bace . haha :PP
* malu kite taw awk nih *
yang ats uw serba sedikit tentang diri ak , kalau na cerita semua nya , sampai ke esok pon tak abes . haha . oke lah da pagi sangat da nih . ak mntk diri dulu . babai , next time ak post lagi k :DD
* love muhammad imran *