//Belog Pepeng

""


♥ Drama Queen!

Welcome !
Nice to call me Waniy
Sweety Two One
Anak Manja Mak dan Papa
Taken by Muhammad Imran
Graduation To Be


ღ You've dropped in my WORLD. Be nice here and i will triple nice to you darling. Thank you ღ


Entries About Linkies Lover


♥ Our Love Quote!



MEMO : Im just an Ordinary Gurl that full with mistakes . Im only get jelous becoz I LOVE YOU and I DONT WANT anyone else to HAVE you .



♥ Walking and Talking!


Leave ur bigfoot prints here!

No hard word sygs!


♥ Heart You!


♥ Credits!

Template: Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others: Waniy Pepeng 
Older Post | Newer Post

ape salah sayee ??

ღ ASSALAMMUALAIKUM ღ
hyee hyee dan hyee . hmm hmmm stresss !! stresss !!
* amek bantal tekup muke jerit kuat kuat ARGHHHHHHH .
sakethatyy saket sekalyyyyyy . huhhhh ! * tarik nafas dalam dalam pastuh hembusss .
hampir 2 minggu waniy tahan semua rase yang tak sepatutnyee hadir nih .
kenape kenape dan kenape ?? kenape harus waniy jugak yang kena rase sumee nih ?
tak layak utk bahagia kee insan yang bernama NUR HAZWANI nih ?
terlalu banyak persoalan yang bermain kat kepala nih . tp satu jawapan pun waniy tak dapat .
kenapa yee ?? ape salah sayaaa ?? ape salahhh sayeeee ???? !!
* jerit kuat kuat tendang kerusi .


no more tears NUR HAZWANI . membazir awak tau tak .
tahan tahan . jangan menangis jangan menangis . awak tak selemah dulu okayy .
engat ! pengalaman mendewasakan . hmmmm . tapyy kdg airmata nih jatuh jugak . puas tahan .
berjaya . tp kdg kdg jatuh jugak !! hmmm sdeyy .
kenapa yee tak macam dulu lagi ? ap dose sayaa ?? ap yang saya dah buat ???
makan haty makan haty , tapi sampai bile ? wani pun ad perasaan .
ke dah takde lagi perasaan utk NUR HAZWANI nih lagi kat dalam haty awakk ?
kalauu yee . jujur dan jangan seksa saya mcm nih .
sumpah . saya rindu awak . saya rindu awak . rindu awakkkkk !
tapyy penah tak awak paham ap yg saya rase ? awak dah berubah ! hmm .


saya akan diam dan diam dan diam . sampai bile ? sampai awak ucapkan kate kate tuh .
saya terima . saya redha . saya berserah . kalau dah ditakdirkan .
tapi tolong jangan seksa jiwa saya .
hampir setiap malam saya tahan airmata . TANAK NANGES TANAK NANGES !
saya kuat . tp hatyy saya rapuhh . maaf .




maaf sebab saya menulis disini . takde sape yang nak dgar ap yang saya rase nih .
termasuk awak . cume tempat nih yang tggl utk saya mengadu .
maaf maaf dan maaf . saya lemah . saya tak sempurna !




wanita itu unik .
kamu hanya mampu melihatnya tersenyum sepanjang hari
tanpa mengetahui betapa dye menanges sepanjang malam .
maafkan saya .
kalau awak nak saya pergy . saya akan pergy tanpa menoleh ke belakang  : /